کافه مشق
جوشش
چی از این بهتر که دیگ دل خدا برات بجوشه؛ چون دیگ دل آدم ها یا برات نمی جوشه یا دیرجوشه!
نوشته شده توسط الهام تقوی در دوشنبه بیست و یکم آبان ۱۴۰۳
|
منوی اصلی
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو مطالب
عناوین مطالب وبلاگ
آرشیو مطالب
خرداد ۱۴۰۵
اسفند ۱۴۰۴
بهمن ۱۴۰۴
دی ۱۴۰۴
آذر ۱۴۰۴
آبان ۱۴۰۴
آرشيو
آرشیو موضوعی
سفر قشم
پدربزرگ نامه
خواب نامه
طهران نامه
امروز نامه
الهام نامه
دل نامه
خفتگان ملک ری
سفر نامه
طنز نامه
نمایش نامه
نوروز نامه
زن نامه
پیوندها
Powered By
BLOGFA.COM